Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Indien er garantie op een artikel zit wordt dit vermeld bij productomschrijving van het artikel.

Wij geven in ieder geval GEEN garantie op de volgende artikelen:

  • Speelgoed hond, kat, knaagdier, vogel.
  • Huisjes van hout voor knaagdieren/konijnen.
  • Tuigen & halsbanden met kliksysteem.
  • Jasjes, truien.
  • Ga er vanuit dat dieren elk speeltje stuk kunnen maken, er bestaat geen onverwoestbaar speelgoed.
  • Kattenhalsbanden kunnen worden verzonden in een envelop om zo verzendkosten te besparen, indien dit gewenst is, houd dan rekening mee dat door de brievenbus past en er dus kans bestaat dat u op het artikel gaat staan waardoor het beschadigd.
    Tuigen en halsbanden met kliksysteem moet u voorzichtig omdoen, indien het pootje van het systeem verkeerd zit is de kans dat dit breekt.
    Jasjes en truien bevatten vaak klittenband, knopen of drukkers hier dient voorzichtig mee te worden omgegaan.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [e-mailadres van de webwinkel]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.