Zoeken

Informatie over het Ruilen/Retouneren van artikelen. Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Wij doen ons uiterste best om onze producten in een topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Zodra u het artikel heeft ontvangen en deze is bijvoorbeeld beschadigd, neemt u dan direct contact met ons op via animaldreamz@hotmail.com en stuur een foto mee. Wij nemen dan z.s.m contact met u op.

Wij geven geen garantie op tuigen, halsbanden & kleding als deze gedragen zijn. Door het intens gebruik van deze producten kan er naar verloop van tijd schade ontstaan, vaak ook door verkeerd gebruik van deze producten. Ook geven wij geen garantie op speelgoed, speelgoed is niet overwoestbaar. 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat u niet tevreden bent met het geleverde artikel, wij raden u aan hierover contact met ons op te nemen.

In beide gevallen kunt u het beste contact met ons opnemen via email adres: animaldreamz@hotmail.com dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.

Ruilen & Retouneren

Onze voorwaarden bij het ruilen of retouneren van producten

U kunt een artikel op eigen kosten binnen 7 dagen aan ons retourneren op adres:

Animaldreamz

Galerij 9

1181 ZN Amstelveen

Bekijk wel eerst onze retour voorwaarden.

  • Het artikel dient compleet te zijn, voorzien van de originele labels en verpakking.
  • Het artikel dient geen gebruikerssporen te bevatten zoals vlekken of geuren. Gedragen, beschadigde of gewassen artikelen worden niet gecrediteerd.
  • Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, behouden wij het recht om retourzendingen terug te sturen en deze verzendkosten in rekening te brengen bij de koper.
  • Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.
  • Wij adviseren u de Track & Trace code te bewaren totdat uw retour is verwerkt en het bedrag op uw rekening is ontvangen.
  • Uw retour zal binnen 3 werkdagen worden verwerkt, u ontvangt een bevestiging per e-mail.
  • U kunt uw retour uitsluitend via onze webshop retourneren.
  •  

LET OP: SALE ARTIKELEN KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN, OOK VERVALT DE GARANTIE OP UITLOPENDE PRODUCTEN.

Ruilen van producten is zeker mogelijk maar houd rekening met de volgende voorwaarden.

  • Het terugsturen en het opnieuw verzenden van het product zijn voor de klant. 
  • Sale items kunnen NIET geruild worden. Ook vervalt de garantie bij uitlopende artikelen.
  • Wij hebben bij elk product een afmeting neergezet, bij kleding staat ook vaak de nekomvang , borstomvang en lengte bij de omschrijving, zorg er altijd voor dat u de hond goed opmeet voordat u een bestelling  plaatst. Ben u niet zeker van de juiste maat? neem dan eerst contact met ons op via 020-6437245

Dit ligt eraan op welke manier u de bestelling betaald heeft.

Terugbetalingen kunt u 3 werkdagen nadat de geretourneerde artikelen door ons zijn ontvangen terugverwachten op uw rekening.

Indien u met Klarna heeft betaald wordt dit automatisch verrekent.

Welk bedrag wordt teruggestort?

Het bedrag van het geretourneerde product excl verzendkosten.