Zoek

Informatie over het Ruilen/Retouneren van artikelen. Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Wij doen ons uiterste best om onze producten in een topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Zodra u het artikel heeft ontvangen en deze is bijvoorbeeld beschadigd, neemt u dan direct contact met ons op via animaldreamz@hotmail.com en stuur een foto mee. Wij nemen dan z.s.m contact met u op.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat u niet tevreden bent met het geleverde artikel, wij raden u aan hierover contact met ons op te nemen.

In beide gevallen kunt u het beste contact met ons opnemen via email adres: animaldreamz@hotmail.com dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.

Ruilen & Retouneren

Onze voorwaarden bij het ruilen of retouneren van producten

U kunt een artikel op eigen kosten binnen 7 dagen aan ons retourneren op adres:

Animaldreamz

Galerij 9

1181 ZN Amstelveen

Bekijk wel eerst onze retour voorwaarden.

  • Het artikel dient compleet te zijn, voorzien van de originele labels en verpakking.
  • Het artikel dient geen gebruikerssporen te vertonen zoals vlekken of geuren. Gedragen, beschadigde of gewassen artikelen worden niet gecrediteerd.
  • Indien niet aan deze voorwaarden is voldaan, behouden wij het recht om retourzendingen terug te sturen en deze verzendkosten in rekening te brengen bij de koper.
  • Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de KOPER.
  • Wij adviseren u de TRACK & TRACE CODE te bewaren totdat uw retour is verwerkt en het bedrag op uw rekening is ontvangen.
  • Uw retour zal binnen 3 WERKDAGEN worden verwerkt, u ontvangt een bevestiging per e-mail.
  • U kunt uw retour uitsluitend via onze webshop retourneren.
  •  

    LET OP: SALE ARTIKELEN KUNNEN NIET GERETOURNEERD WORDEN.

Ruilen van producten is zeker mogelijk maar houd rekening met de volgende voorwaarden.

  • Het terugsturen en het opnieuw verzenden van het product zijn voor de klant. 
  • Sale items kunnen NIET geruild worden.
  • Wij hebben bij elk product een afmeting neergezet, bij kleding staat ook vaak de nekomvang , borstomvang en lengte bij de omschrijving, zorg er altijd voor dat u de hond goed opmeet voordat u een bestelling  plaatst. Ben u niet zeker van de juiste maat? neem dan eerst contact met ons op via 020-6437245
×